Hur gör jag en skadeanmälan för min produkt?
Kontakta oss på Thorn för att göra en skadeanmälan. Du kommer att få fylla i en skadeanmälan som du sedan mailar till försäkringsbolagets ombud (ADIS) som gör en bedömning. Om din skada är godkänd kommer du få frakthandlingar från oss på Thorn för att skicka produkten till vår verkstad som sedan reparerar eller byter ut din produkt. Du behöver själv ordna med emballage.
Du kan göra din skadeanmälan direkt via ADIS genom att använda följande LÄNK
Om du föredrar att fylla i blanketten manuellt, hittar du skadeanmälan i Word-format här nedanför. Fyll i blanketten och skicka den sedan till ADIS.
ADIS kontaktuppgifter:
E-mail: nemforsikring@adis.as
Tel: 08-69740 09
Postadress:
ADIS
Att: Consumer Claims
Århusgade 118
2150 Nordhavn
DENMARK
Läs mer om våra försäkringsvillkor nedanför.